Vis kiezen bij Albert Heijn met MSC-keurmerk

Deze week wordt het de klanten van Albert Heijn makkelijker gemaakt om vis te kiezen. Albert Heijn brengt namelijk de vis met MSC keurmerk voor duurzaamheid onder de aandacht. Dit doet de AH in samenwerking met de Marine Stewardship Council. De campagne is al gestart op 21 maart en duurt tot en met 27 maart. Het doel is om de consument de weg naar duurzame vis in de schappen te wijzen en te helpen een bewuste keuze te maken als ze vis inkopen. Er doen meer dan 800 winkels mee met een breed assortiment MSC-gecertificeerde producten. Als consumenten vis kopen met het MSC-keurmerk wordt bijgedragen aan het tegengaan van overbevissing en worden vissers gestimuleerd om op een makkelijke manier duurzamer te vissen. Zo kunnen de kinderen van onze kinderen ook nog genieten van een heerlijk en gezond visje.

Bron: VoedingNu

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>