Wie wordt Versmarketeer 2010?

Vandaag is de bekendmaking van Versmarketeer 2010, dit evenement zal plaatsvinden op het VersEvent in de Priva Campus in De Lier. De nominaties worden gekozen op basis van acht objectieve criteria.

Tijdens een inspirerend evenement voor Versmarketeers uit alle verssectoren zal de bekendmaking plaatsvinden van de Versmarketeer 2010. Voor de titel Versmarketeer 2010, zijn ruim 80 Versmarketeers aangemeld. De dag dag zal duren van 13.00-18.oo uur. Het programma zal ingevuld worden met inspirerende sprekers, leerzame workshops, speeddates met marketeers van binnen en buiten de verswereld, een versmarkt. En ook volop kans om te kunnen netwerken.  En uiteraard zal de uitreiking van de Award plaatsvinden. Circa 80 personen uit diverse verssectoren: voedingstuinbouw, fruitteelt, zuivel, brood, vis, sierteelt, bloembollen, paddenstoelen en versretail, maken volgens hun aanmelders aanspraak op de titel. Zij zetten zich op een bijzondere manier in om hun versproduct succesvol te marketen.

Uit de aanmeldingen werd in maart door de topjury een ‘shortlist’ van tien nominaties samengesteld uit de groep aanmeldingen. De marketingverdiensten binnen de genomineerden is zeer divers. De criteria waar de Versmarketeer aan moet voldoen zijn:
- Het heeft een belangrijke verantwoordelijkheid voor marketing binnen het desbetreffende bedrijf.
- Laat aantoonbaar succes zien door bekendheid, marktaandeel en verkoopresultaat bij het vermarkten van versproducten.
- Is vernieuwend en/of toont lef binnen de verssector.
- Levert een bijdrage aan een positieve uitstraling van het versproduct binnen de verssector.
- Verovert bestaande en/of nieuwe markten met nieuwe/bestaande producten.
- Onderscheid zich met een product en/of concept.
- Levert een belangrijke positieve bijdrage aan het rendement van de organisatie.
- Draagt de marketingboodschap actief uit (geen toevalstreffer).

Vers is een verplicht onderdeel bij de beoordeling van de versmarketing case. Duurzaamheid in deze tijd is een vanzelfsprekend algemeen criterium bij de beoordeling van de versmarketing case.

Voor meer informatie kunt u kijken op de site: www.versmarketeer.nl.

Bron: www.versmarketeer.nl , www.groentenfruit.nl

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>