Rubriek: creativiteit

Nieuwe campagne: Eten is om op te eten

Het Voedingscentrum en Milieu Centraal zijn de gezamenlijke campagne en de website EtenisomopteEten.nl gestart. Op deze website kun je praktische informatie en tests vinden om je voedselverspilling in kaart te brengen en te verminderen. Ook kun je er een gratis bewaarwijzer als hulpmiddel voor in de keuken aanvragen. Nederlanders gooien jaarlijks voor circa 2,4 miljard

Lees verder...

Condoom met alcoholsmaak

De Condoomfabriek meent dat er onder de doelgroep ‘vraag naar is’ en dus introduceert het online bedrijfje op korte termijn condooms met de smaak van alcoholische dranken. “Met deze nieuwe smaken snijdt het mes aan twee kanten”, verklaart Robin Weesie, CEO van de Condoomfabriek, over het idee.

Lees verder...

Kledingwinkels misleiden klant met maatje kleiner

Er wordt flink gesjoemeld met kledingmaten, zo melden verschillende Britse media maandag op basis van onderzoek van Sizemic. Meerdere bekende kledingmerken, waaronder Topshop en Gap, zouden door de mand zijn gevallen. Consumenten worden misleid door kleding van een kleiner maatje te voorzien dan feitelijk het geval is. Zij zouden zich hierdoor slanker voelen, wat verkoopcijfers

Lees verder...